Офіс великих платників податків
Державної фіскальної служби

Натисніть, щоб змінити колір сайту Збільшити розмір шрифту
-
+
Скинути
До звичайної версії
Інформаційні матеріали
img
У травні на антикорупційний сервіс «Пульс» надійшло 3 звернення 04.06.2018

Керівник одного з товариств двічі звертався на сервіс «Пульс» з приводу складання перевіряючими акту про відсутність за місцезнаходженням підприємства його посадових осіб та відповідно не надання документів на перевірку. У першому зверненні мова йшла про наявність при цьому на робочому місці

img
У квітні на антикорупційний сервіс «Пульс» надійшло 2 звернення 04.05.2018

Керівник товариства поскаржився, що Дніпропетровським управління Офісу, особисто не вручено довідку – розрахунок, а направлено лист на поштову адресу, чим порушено Порядок № 453. Порушення виправлено. Довідку вручено особисто головному бухгалтеру товариства

img
У березні на антикорупційний сервіс «Пульс» звернення від платників Офісу великих платників не надходили 04.04.2018

Нагадуємо, що сервіс «Пульс» функціонує за принципом call-back, тобто спрямований на встановлення зворотнього зв’язку з фізичними та юридичними особами щодо дій та бездіяльності працівників органів ДФС

img
У лютому на антикорупційний сервіс «Пульс» надійшло 1 звернення 03.03.2018

Заявник звернувся з метою надання ухвали суду щодо повернення вилучених при обшуку документів. Заявника повідомлено в телефонному режимі про результати розгляду звернення. Нагадуємо, що сервіс «Пульс» функціонує за принципом call-back, тобто спрямований на встановлення зворотнього зв’язку з

img
Інформація щодо звернень, які надійшли на сервіс «Пульс» з початку 2016 року 02.11.2016

Офісом великих платників податків ДФС протягом січня – жовтня 2016 року розглянуто 114 звернень, що надійшли до антикорупційного сервісу «Пульс»

img
Результати розгляду звернень громадян та інформаційних запитів у СДПІ ОВП у м. Харкові 12.10.2016

Протягом січня-вересня 2016 року в СДПІ ОВП у м.Харкові МГУ ДФС розглянуто 4 звернення щодо роботи інспекції, які надійшли до антикорупційного сервісу «Пульс»

img
Інформація щодо звернень, які надійшли на сервіс «Пульс» з початку 2016 року 03.10.2016

Офісом великих платників податків ДФС протягом січня - вересня 2016 року розглянуто 111 звернень, що надійшли до антикорупційного сервісу «Пульс»

img
Звіт про роботу Енергетичної митниці ДФС із запитами на отримання публічної інформації, зверненнями громадян, повідомленнями на сервіс «Пульс» протягом січня – вересня 2016 року 03.10.2016

З 01.01.2016 по 30.09.2016 до Енергетичної митниці ДФС надійшло 10 запитів на отримання публічної інформації, у тому числі: від фізичних осіб – 5 запитів; від юридичних осіб – 1 запит; від громадських організацій – 4 запити