Офіс великих платників податків
Державної фіскальної служби

Натисніть, щоб змінити колір сайту Збільшити розмір шрифту
-
+
Скинути
До звичайної версії
Новий реєстр РРО
12.01.2018

Офіс великих платників податків повідомляє, що наказом Державної фіскальної служби України від 18.12.2017 № 854 було затверджено Державний реєстр реєстраторів розрахункових операцій, у якому  визначено переліки  моделей, які дозволено для використання суб’єктами господарювання та моделі реєстраторів розрахункових операцій, експлуатація яких з 2018 року не дозволяється.

Законом України «Про застосування реєстраторів розрахункових операцій у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг»  (абзац 3 ст.12 розділ ІІІ) встановлено, що не підлягають виключенню з Державного реєстру моделі РРО, що раніше пройшли первинну реєстрацію та використовуються суб’єктом господарювання, до закінчення строку їх служби, тобто терміну, протягом якого виробник (постачальник) гарантує працездатність таких реєстраторів, у тому числі комплектувальних виробів та їх складових частин, збереження інформації у фіскальній пам’яті, за умови дотримання користувачем вимог експлуатаційних документів. Строк між первинною реєстрацією РРО та датою їх виключення з Державного реєстру РРО не повинен бути меншим семи років.

Нагадаємо, що Державний реєстр реєстраторів розрахункових операцій – це перелік моделей реєстраторів розрахункових операцій та їх модифікацій, які мають підтвердження відповідності вимогам діючих державних технічних регламентів та стандартів згідно із Законом України «Про підтвердження відповідності», а також відповідають вимогам нормативних актів України, і такі реєстратори розрахункових операцій дозволені для застосування у сфері, визначеній вищезазначеним Законом.

Коментувати в соцмережах: