Офіс великих платників податків
Державної фіскальної служби

Натисніть, щоб змінити колір сайту Збільшити розмір шрифту
-
+
Скинути
До звичайної версії
Стан розгляду звернень громадян
img
Стан розгляду звернень громадян Енергетичною митницею ДФС в січні – лютому 2019 року 04.03.2019

В Енергетичній митниці ДФС першочергова увага приділяється забезпеченню всебічного кваліфікованого, об’єктивного розгляду звернень громадян, порушених у них проблем, оперативного і своєчасного їх вирішення, підвищенню відповідальності посадових осіб за стан роботи з пропозиціями, заявами та скаргами

img
Стан розгляду звернень громадян Енергетичною митницею ДФС в січні 2019 року 05.02.2019

В Енергетичній митниці ДФС першочергова увага приділяється забезпеченню всебічного кваліфікованого, об’єктивного розгляду звернень громадян, порушених у них проблем, оперативного і своєчасного їх вирішення, підвищенню відповідальності посадових осіб за стан роботи з пропозиціями, заявами та скаргами

img
Стан розгляду звернень громадян Енергетичною митницею ДФС в січні – грудні 2018 року 04.01.2019

З початку року до Енергетичної митниці ДФС надійшло чотири звернення від громадян, в тому числі одне колективне. Всі звернення були кваліфіковані заявами (клопотаннями)

img
Кількість звернень громадян за 11 місяців стала меншою ніж минулого року 03.12.2018

Протягом листопада 2018 року фахівцями відділу забезпечено організацію розгляду звернень громадян, на які в установлені законодавством терміни відповідальними підрозділами надано відповіді заявникам. Кількість звернень громадян за листопад 2018 року становить - 2 звернення, що на 5 звернень менше

img
Стан розгляду звернень громадян Енергетичною митницею ДФС в січні – листопаді 2018 року 03.12.2018

В Енергетичній митниці ДФС першочергова увага приділяється забезпеченню всебічного кваліфікованого, об’єктивного розгляду звернень громадян, порушених у них проблем, оперативного і своєчасного їх вирішення, підвищенню відповідальності посадових осіб за стан роботи з пропозиціями, заявами та скаргами

img
Стан розгляду звернень громадян Енергетичною митницею ДФС в січні – жовтні 2018 року 05.11.2018

В Енергетичній митниці ДФС першочергова увага приділяється забезпеченню всебічного кваліфікованого, об’єктивного розгляду звернень громадян, порушених у них проблем, оперативного і своєчасного їх вирішення, підвищенню відповідальності посадових осіб за стан роботи з пропозиціями, заявами та скаргами

img
Протягом січня-вересня 2018 року Львівським управлінням Офісу опрацьовано понад 3 тис. звернень платників податків 03.10.2018

Протягом січня-вересня 2018 року до Львівського управління Офісу великих платників податків ДФС надійшло та опрацьовано 3507 звернення платників податків щодо надання інформаційних та консультаційних послуг, звірок, повідомлень, тощо

img
Стан розгляду звернень громадян Енергетичною митницею ДФС в січні – вересні 2018 року 02.10.2018

В Енергетичній митниці ДФС першочергова увага приділяється забезпеченню всебічного кваліфікованого, об’єктивного розгляду звернень громадян, порушених у них проблем, оперативного і своєчасного їх вирішення, підвищенню відповідальності посадових осіб за стан роботи з пропозиціями, заявами та скаргами

img
Дніпропетровське управління: право громадян на звернення – правова гарантія дотримання їх прав і свобод 02.10.2018

Начальник відділу обслуговування платників Дніпропетровського управління Офісу великих платників ДФС Сергій Мулін повідомив, що звернення громадян є однією із форм участі населення в державному управлінні, у вирішенні державних та суспільних справ, можливістю активного впливу громадянина на

img
Кількість звернень громадян за вересень 2018 року становить - 7 звернень 02.10.2018

Протягом вересня 2018 року Офісом та його територіальними управліннями забезпечено організацію розгляду звернень громадян, на які в установлені законодавством терміни відповідальними підрозділами надано відповіді заявникам. Кількість звернень громадян за вересень 2018 року становить - 7 звернень