Офіс великих платників податків
Державної фіскальної служби

Натисніть, щоб змінити колір сайту Збільшити розмір шрифту
-
+
Скинути
До звичайної версії
Стан розгляду звернень громадян
img
Протягом січня-травня 2019 року Львівським управлінням опрацьовано понад 2900 звернень платників податків 06.06.2019

Протягом січня-травня 2019 року до Львівського управління Офісу великих платників податків ДФС надійшло та опрацьовано 2973 звернення платників податків щодо надання інформаційних та консультаційних послуг, звірок, повідомлень

img
Звіт про надходження до Львівського управління Офісу великих платників податків ДФС запитів на отримання публічної інформації станом на 03.06.2019 року 06.06.2019

Львівське управління Офісу великих платників податків ДФС з метою забезпечення прозорості та відкритості своєї діяльності, реалізації права кожного на доступ до публічної інформації, надання інформації за запитами відповідно до Закону України «Про доступ до публічної інформації»

img
Стан розгляду звернень громадян Енергетичною митницею ДФС в січні – травні 2019 року 06.06.2019

У звітному періоді до Енергетичної митниці ДФС не надходили звернення громадян та звернення на антикорупційний сервіс «ПУЛЬС». Не було скарг, зауважень, а також повторних, неодноразових звернень

img
Протягом травня Офісом забезпечено своєчасне надання відповідей на запити платників 04.06.2019

Протягом травня 2019 року Офісом та його територіальними управліннями отримано та забезпечено своєчасне надання відповідей на 11 запитів на публічну інформацію, що на 2 запити менше, ніж за відповідний період 2018 року

img
Стан розгляду звернень громадян Енергетичною митницею ДФС в січні – березні 2019 року 03.04.2019

В Енергетичній митниці ДФС першочергова увага приділяється забезпеченню всебічного кваліфікованого, об’єктивного розгляду звернень громадян, порушених у них проблем, оперативного і своєчасного їх вирішення, підвищенню відповідальності посадових осіб за стан роботи з пропозиціями, заявами та скаргами

img
Протягом січня-березня 2019 року Львівським управлінням опрацьовано понад 2000 звернень платників податків 03.04.2019

Протягом січня-березня 2019 року до Львівського управління Офісу великих платників податків ДФС надійшло та опрацьовано 2099 звернення платників податків щодо надання інформаційних та консультаційних послуг, звірок, повідомлень, тощо

img
Харківським управлінням Офісу опрацьовано 1535 звернень платників податків 03.04.2019

Надання адміністративних послуг є одним з важливих завдань органів Державної фіскальної служби у взаємовідносинах з платниками податків та пов’язане із забезпеченням умов для реалізації суб’єктивних прав конкретної особи – платника податків. Адміністративна послуга надається за зверненням юридичної

img
Стан розгляду звернень громадян Енергетичною митницею ДФС в січні – лютому 2019 року 04.03.2019

В Енергетичній митниці ДФС першочергова увага приділяється забезпеченню всебічного кваліфікованого, об’єктивного розгляду звернень громадян, порушених у них проблем, оперативного і своєчасного їх вирішення, підвищенню відповідальності посадових осіб за стан роботи з пропозиціями, заявами та скаргами

img
Стан розгляду звернень громадян Енергетичною митницею ДФС в січні 2019 року 05.02.2019

В Енергетичній митниці ДФС першочергова увага приділяється забезпеченню всебічного кваліфікованого, об’єктивного розгляду звернень громадян, порушених у них проблем, оперативного і своєчасного їх вирішення, підвищенню відповідальності посадових осіб за стан роботи з пропозиціями, заявами та скаргами